HARDROCK
HARDROCK muzyka i nie tylko
Forum HARDROCK Strona Główna
->
Wszystko inne :)
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Wybierz forum
Regulaminy
----------------
Regulamin forum
Regulamin klanu
Goście, goście...
----------------
Zgłoszenia do klanu
Forum dla gości
Toplisty, klikając wspomagasz forum
HARDROCK i inne
----------------
Rock & Hardrock
Metal
Reggae
Drum&Bass
Punk & HC
Jazz & Blues
Cała reszta ;)
O muzyce ogólnie
Strefa Gracza
----------------
OGame
On-Line
Strzelanki
RPG
Strategie
Wyścigi
Wszystko inne :)
Film
----------------
Co warto obejrzeć?
Ciekawostki ze świata filmu
Twój ukochany PeCet
----------------
Hardware
Software
HYDE PARK
----------------
Wolna Amerykanka
O Nas
Pytania, usterki, sugestie
----------------
Pytania, usterki, sugestie
Śmietnik
----------------
Śmietnik
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
redred
Wysłany: Pon 11:30, 15 Maj 2006
Temat postu: Another World - The high resolution Collector's Edition
powstala nowa wersja jednej z najfajniejszych gier swego czasu
ciekawe czy ktos ja jeszcze zna :>
http://www.anotherworld.fr/anotherworld_uk/index.htm
Cytat:
Another World High Resolution Collectors Edition
Odnowiona wersja klasycznej gierka w którą można grać w większych rozdzielczościach. Tła też są o wiele piękniejsze. Pierwsze wydanie było grą przełomową i dzięki swojej unikatowej atmosferze i stylowi osiągnęła status gry kultowej.
Gracz wciela się w rolę Lestera Knighta Chaykina – młodego fizyka, który został przeteleportowany do innego świata po tym jak piorun uderzył w akcelerator cząstek (przypominający cyklotron) w czasie przeprowadzania eksperymentu. Gracz zmaga się z naturalnymi niebezpieczeństwami Innego Świata: dziką florą i fauną oraz rasą humanoidalnych obcych.
Grafika, dźwięk, zaskakujące animowane przerywniki i wydarzenia w grze tworzą razem wyjątkową atmosferę. Małe animacje tła dają uczucie uczestniczenia w realnym, żywym świecie. Dla przykładu w dżungli na początku gry, ptaki latają w oddali, pnącza kołysają się na wietrze, a lwopodobna bestia czai się w tle, cichutko skradając się do gracza. W każdym momencie gracz może oczekiwać nagłej śmierci (zwykle zobrazowanej w zbliżeniu przez krótka animowana scenkę). Nie jest to zwykle zalecane przez projektantów gier, ale w Another World tworzy to wspaniały efekt. Na szczęście gracz ma nieskończoną ilość żyć i po śmierci kontynuuje grę od początku aktualnego etapu, a nie gry.
Mimo że przez całą grę nie pada żadne słowo, postaci komunikują się miedzy sobą i wyrażają emocje za pomocą wyrazu twarzy, gestów i działań. Gra wspaniale ukazuje nieskrępowana brutalność i nieludzkie okrucieństwo pozaziemskich wartowników, strach bezbronnych więźniów (gracza i pozaziemskiego obcego), którym grożą strażnicy i uczucie paniki, nieuchronnie zbliżającej się zagłady i smak oswobodzenia. Te uczucia powodują podjęcie próby ucieczki przez gracza i jego pozaziemskiego towarzysza z jednej klatki. Później powstaje między nimi coś na wzór przyjaźni, gracz jest odpowiedzialny za obcego, a obcy za gracza.
Sposób grania (gameplay)
Gra często łamała ograniczenia własnego interfejsu, co nadal jest rzadkością wśród gier. Często stawia gracza w zupełnie nowych sytuacjach, w których musi odpowiednio zareagować (nowe ruchy dodane do domyślnego sterowania). Dzięki temu gra jest jedna wielką przygodą, w której jesteśmy, co jakiś czas zaskakiwani.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001-2003 phpBB Group
Theme created by
Vjacheslav Trushkin
Regulamin