HARDROCK
HARDROCK muzyka i nie tylko
Forum HARDROCK Strona Główna
->
Wszystko inne :)
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Wybierz forum
Regulaminy
----------------
Regulamin forum
Regulamin klanu
Goście, goście...
----------------
Zgłoszenia do klanu
Forum dla gości
Toplisty, klikając wspomagasz forum
HARDROCK i inne
----------------
Rock & Hardrock
Metal
Reggae
Drum&Bass
Punk & HC
Jazz & Blues
Cała reszta ;)
O muzyce ogólnie
Strefa Gracza
----------------
OGame
On-Line
Strzelanki
RPG
Strategie
Wyścigi
Wszystko inne :)
Film
----------------
Co warto obejrzeć?
Ciekawostki ze świata filmu
Twój ukochany PeCet
----------------
Hardware
Software
HYDE PARK
----------------
Wolna Amerykanka
O Nas
Pytania, usterki, sugestie
----------------
Pytania, usterki, sugestie
Śmietnik
----------------
Śmietnik
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
redred
Wysłany: Czw 11:43, 16 Lut 2006
Temat postu: Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure
Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure to tytuł łączący w sobie charakterystyczne elementy kilku gatunków: przygodowej gry akcji, bijatyki, a także skradanki (produkcji typu „stealth”). Całość sygnowana jest imieniem i nazwiskiem Marca Ecko - projektanta i artysty, który stoi m.in. za szeregiem popularnych obecnie wśród młodych ludzi marek odzieżowych. Ów jegomość stworzył zarówno koncepcję gry, jak i przygotował jej scenariusz, a także bardzo mocno angażował się w proces tworzenia programu.
Akcja opisywanej pozycji osadzona jest w alternatywnej rzeczywistości, w mieście o nazwie New Radius, gdzie graffiti zostało całkowicie zakazane, a artyści malujący podobne dzieła trafiają do więzienia. Graczom przypada rola niejakiego Trane'a - początkującego grafficiarza, który posiada siłę, umiejętności i wolę walki, żeby stać najlepszym twórcą w swoim fachu. Droga do osiągnięcia tego celu nie jest jednak usłana różami. Podczas rozgrywki osobom siedzącym przed komputerami przyjdzie walczyć z innymi pretendentami do tytułu „najlepszego”, jak również ze skorumpowanym burmistrzem miasta oraz ekipą Civil Conduct Keepers (CCK), zajmującą się usuwaniem graffiti z ulic. Fabuła Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure stara się odpowiedzieć na pytanie: „co by się stało, gdyby graffiti mogło zmienić świat?”. Uliczne malowidła stają się symbolem wyraźnego sprzeciwu przeciwko wprowadzonemu w New Radius zakazowi i ostatecznie prowadzą do wybuchu rebelii, na której czele staje Trane, skierowanej przeciwko rządzącym tyranom.
Twórcy oddali tutaj do przejścia 20 rozbudowanych poziomów, które rozgrywają się w 11 zróżnicowanych, miejskich środowiskach. Podczas zmagań, gracze mogą praktycznie dowolnie ozdabiać swoje otoczenie poprzez namalowanie graffiti. W tym celu przydaje się specjalny system intuicji Trane'a, który pozwala mu zlokalizować kluczowe miejsca do pozostawienia po sobie malowidła. W sumie, dostępnych jest ponad 50 tagów (graffiti), za których przygotowanie odpowiadają znani artyści z całego świata (Cope 2, FUTURA, OBEY: Shepard Fairey, Seen, Smith i T-kid - występują oni również jako postacie w grze). Tagi można podzielić na kilka rodzajów (malowane „z ręki”, a więc za pomocą samych farb oraz malowane „z szablonów”, czyli poprzez przykładanie do ściany wcześniej wykonanego wzoru i pokrycie wolnych obszarów farbą, a także tworzone przy użyciu pędzla oraz farby akrylowej). Oczywiście nie wszystkie graffiti możemy tworzyć w grze od samego początku. Trane stopniowo rozwija swoje umiejętności i uczy się malowania coraz to lepszych obrazów. W czasie rozgrywki niejednokrotnie przyjdzie graczom zmierzyć się z rozmaitymi przeciwnikami. System walki rozwiązano bardzo przyzwoicie. Rywali możemy uderzać szeregiem ciosów (noga, ręka), a także stosować kilka chwytów czy rzutów.
Za przygotowanie Marc Ecko's Getting Up: Contents Under Pressure odpowiadają pracownicy studia developerskiego The Collective (twórcy takich produkcji jak m.in. Buffy: The Vampyre Slayer, Indiana Jones and the Emperor's Tomb oraz Star Wars Episode III: Revenge of the Sith). Oprawę wizualną gry wykonano w pełnym trójwymiarze (dopracowane modele postaci czy animacje ich ruchów), kolejne wydarzenia (gracze działają głównie w nocy) prezentowane są zaś z perspektywy trzeciej osoby (widok TPP). Partie wokalne dla głównego bohatera programu nagrał zachodni wokalista hip-hopowy, Talib Kweli.
waga: ok 2,09 GB
galeria:
http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=4432
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001-2003 phpBB Group
Theme created by
Vjacheslav Trushkin
Regulamin