HARDROCK
HARDROCK muzyka i nie tylko
Forum HARDROCK Strona Główna
->
Strategie
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Wybierz forum
Regulaminy
----------------
Regulamin forum
Regulamin klanu
Goście, goście...
----------------
Zgłoszenia do klanu
Forum dla gości
Toplisty, klikając wspomagasz forum
HARDROCK i inne
----------------
Rock & Hardrock
Metal
Reggae
Drum&Bass
Punk & HC
Jazz & Blues
Cała reszta ;)
O muzyce ogólnie
Strefa Gracza
----------------
OGame
On-Line
Strzelanki
RPG
Strategie
Wyścigi
Wszystko inne :)
Film
----------------
Co warto obejrzeć?
Ciekawostki ze świata filmu
Twój ukochany PeCet
----------------
Hardware
Software
HYDE PARK
----------------
Wolna Amerykanka
O Nas
Pytania, usterki, sugestie
----------------
Pytania, usterki, sugestie
Śmietnik
----------------
Śmietnik
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
redred
Wysłany: Pią 13:17, 17 Lut 2006
Temat postu: Star Wars: Empire At War
juz jest
screeny - pozniej poszykam....
Star Wars: Empire At War jest grą strategiczną czasu rzeczywistego, powstałą w firmie developerskiej, zrzeszającej twórców m.in. Dune 2: The Building of a Dynasty i Emperor: Battle for Dune oraz trzeciej odsłony Civilization i pamiętnej serii Command & Conquer. Niniejszy produkt stanowi zarazem kolejną, po Star Wars: Force Commander i Star Wars: Galactic Battlegrounds, próbę przystosowania kultowego uniwersum „Gwiezdnych Wojen” do konwencji gatunku RTS.
Początek wirtualnego scenariusza umieszczono dwa lata przed wydarzeniami z czwartego epizodu (A New Hope – Nowa Nadzieja) filmowej sagi George'a Lucasa, chociaż warstwa fabularna zahacza również o część trzecią (Revenge of the Sith – Zemsta Sithów). Zatem osią akcji jest konflikt pomiędzy Imperium Galaktycznym i Sojuszem. W trakcie zabawy oglądamy więc mnóstwo charakterystycznych jednostek bojowych, czyli m.in. maszyny kroczące AT-AT i AT-ST, szturmowe statki klasy Acclamator, potężne Gwiezdne Niszczyciele, zwinne Snowspeedery oraz oczywiście regimenty piechoty. Autorzy zaimplementowali także nie pokazywane wcześniej w świecie elektronicznej rozrywki oddziały w postaci np. gąsienicowych pojazdów TIE Crawler (myśliwce TIE Fighter przerobione na czołgi).
Dostępne teatry działań militarnych obejmują zarówno powierzchnie rozmaitych ciał niebieskich (lodowa pustynia na Hoth, bezkresne stepy na Dantooine etc.), jak i rozległe przestrzenie międzyplanetarne (okolice księżyca Yavin 4 itp.). Rozgrywka składa się natomiast z dwóch sekcji: najpierw planujemy, a potem atakujemy. Naturalnie wszystko prezentowane jest w dopracowanym trójwymiarowym środowisku. Twórcy przygotowali rozbudowany tryb multiplayer, zawierający pojedynki i potyczki wieloosobowe. Ponadto, wzorem Warcraft III: Reign of Chaos, wprowadzono globalny internetowy ranking najlepszych dowódców.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001-2003 phpBB Group
Theme created by
Vjacheslav Trushkin
Regulamin