redred |
Centrum Dowodzenia |
|
|
Dołączył: 29 Sty 2006 |
Posty: 220 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
kategoria: gry akcji / FPS
tryb gry: single player
Rozsądne wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.8 GHz,
512MB RAM,
karta grafiki 256 MB (GeForce FX lub lepsza),
Win 2000/XP
Opis Gry
Vivisector: Beast Inside to dynamiczna gra akcji/FPS z wciągającą fabułą bazującą na powieści science-fiction autorstwa Herberta G. Wellsa, pt. „Wyspa doktora Moreau”. Akcja opisywanej produkcji rozpoczyna się w 1987 roku. Gracz na skutek nieszczęśliwego zbiegu okoliczności ląduje na wyspie Noble położonej na zachód od Ekwadoru, sto lat po tym, jak naukowiec dr Moreau osiadł tam i rozpoczął swe szalone eksperymenty mające na celu przekształcanie zwierząt w istoty człekopodobne. Zaczyna odkrywać jej mroczne tajemnice, a później przemierza także pobliskie wyspy (archipelag), marząc aby wydostać się z tego miejsca w jednym kawałku...
Na naszej drodze stają liczne zagadki oraz śmiertelnie niebezpieczne kreatury będące wytworem chorego umysłu doktora (20 cybernetycznie wyhodowanych bestii). Te ostatnie dzielą się na trzy klasy: Modbeasts, Humanimals oraz Overbrutes, zaś ich pokonanie nie zawsze zależy od siły ognia, którą dysponujemy. Podczas rozgrywki możemy wybrać jedną z trzech postaci, którą będziemy prowadzić, tj. Kurt Robinson, Malica Catwalk oraz Liam Quaid, przy czym każda posiada swą własną historię i unikalne cechy osobowe (szybkość, wytrzymałość, celność oraz wskaźnik zdrowia). Wraz z osiągniętymi postępami, wymienione statystyki rosną, umożliwiając tym samym efektywniejszą rozgrywkę.
W sumie, należy pomyślnie ukończyć 24 olbrzymie poziomy - od laboratoriów genetycznych, aż do otwartych przestrzeni (tropikalna dżungla, góry, etc.). Dostępny arsenał obejmuje 16 różnych rodzajów broni, które pozwalają na przetrwanie w nieludzkich warunkach (nóż myśliwski, pistolet, rewolwer, shotgun, karabin snajperski, itp.).
Vivisector: Beast Inside korzysta z autorskiego, trójwymiarowego silnika graficznego o nazwie „AtmosFear”, dzięki któremu gra może poszczycić się dopracowanymi efektami wizualnymi (wystrzały z broni, wybuchy, rozbudowane lokacje, modele postaci, i wiele innych) oraz płynną animacją. Twórcy omawianej produkcji nie zapomnieli również o klimatycznej ścieżce dźwiękowej.
zrzuty ekranu:
[link widoczny dla zalogowanych]
podobniez do cena za oryginalke to ok 20 zeta |
|